top of page

הבלוג שלי 

המדריך לעיצוב חדרי ילדים בקלי קלות   והשבוע: הרשו לעצמכם להשתגע בצבע של הקיר!


אחד העיצובים האהובים עלי ביותר הוא עיצוב חדרי ילדים. שם אפשר ליצור כיד הדמיון, ושלל רעיונות! זוהי כתבה ראשונה בסדרה של 5 מאמרים על עיצוב חדרי ילדים. במאמר זה אתמקד על כלי העיצוב האהוב עלי ביותר: צביעת הקירות !

ללא כל קשר לגודל, גיל, או מין הילדים: צבע הקירות מחולל שינוי גדול בחדרי-ילדים, מבלי צורך "לשבור" תוכניות חסכון.

1. צביעת קירות היא מההוצאות הנמוכות ביותר – במיוחד אם אתם צובעים בעצמכם. כך, הן אתם והן ילדיכם (אם הם גדולים דיים לצבוע), יכולים לתת לחדר מראה חדש ומרענן מדי שנה !


2. בצביעה של חדר, השתדלו לשים בצד את כל "חוקי הצבע" שהכרתם עד כה. השתמשו בצבע שאתם והילדים בוחרים ואוהבים! צבעים מונוכרומטים (צבע אחד), הם נהדרים לחדרים קטנים או גדולים כאחד, כמו גם צביעת כל קיר בצבע אחר. מרגישים שטעיתם? – לא נורא. צבעו מחדש צבע אחר על הצבע הקיים.

3. אם בחדר אחד ישנים שני אחים, אפשר לחלק את החלל באמצעות הפרדה בין המיטות והצבתן בשני קירות נפרדים, כאשר צובעים כל קיר בנפרד בצבעים שונים או גוונים שונים של אותו צבע.

4. הדבקת מדבקות/טפטים: מדבקות קיר או טפטים הם דרך נוספת לחלק חדר בין אחים, או ליצור הפרדה בין אזורי פעילות שונים בחדר. ניתן לצבוע את הקירות בצבע שבחרתם ולאחר מכן להדביק מדבקות, בין אם קנויות, ובין עם צביעה בעזרת שבלונות מסוימות, בכל אחד מהאזורים שתבחרו.

5. תקרה: בדרך-כלל האזור הנשכח ביותר בחלל, ובכלל! צביעת תקרה בחדר ילדים יכולה להעניק לחדר מימד חדש ועמוק יותר, ובמיוחד כשמדובר בחברים שבאים להתארח ולישון בלילה, צביעת התקרה הופכת את החדר שלכם ל"מגניב במיוחד". אפשר לעשות עננים, שמש, קשת בענן וציפורים, כוכבים וכוכבי לכת (שלעצמה דרך נהדרת ללמד ילדים על מערכת השמש) אשר זוהרים בחשיכה; הרשו לעצמכם ליצור כיד הדמיון.

כמקור נוסף להשראה ורעיונות יצירתיים, אני ממליצה לבקר גם באתר הבא: http://www.boredpanda.com/creative-kids-room-ideas/

האם הילדים שלכם כבר גדלו, ואתם חשים שזה הזמן לשינוי? – צרו עמי קשר עוד היום וביחד נעצב חדר מחודש נינוח ומלהיב עבור ילדיכם ועבורכם.

יעל דיימונד, מעצבת פנים ומנהלת פרוייקטים, מתמחה בייעוץ, תכנון ועיצוב של בתים, דירות יוקרה, משרדים ובתי-עסק. ניתן לבקר גם בדף העסקי של יעל כתובת: www.facebook.com/yaeldiamondesigns. לתאום פגישה עם יעל:054-4567243.

כל הפוסטים
פוסטים אחרונים
bottom of page