top of page

הבלוג שלי 

טיפים לרכישת דירה מקבלן

קונים דירת קבלן?

רוצים לעשות שינויים, מבלי לשלם עליהם?

הגעתם למקום הנכון...

בשנים האחרונות נפגשתי רבות עם זוגות, שרוכשים דירות חדשות מקבלן. אתכם מקבלים הדמיות יפות, ברושורים מבריקים, הצעות אטרקטיביות והנחות שנראות נפלא על הנייר.

אבל כשמגיעים לשלב החתימה, כשמקבלים את המפרט הטכני ואת מחירון שינויי הדיירים, אתם מגלים, כי עליכם לשלם עוד הרבה הרבה מעבר למחיר הרכישה. כך למשל, בעבור הזזת/שינוי/ביטול קירות, הוספת נקודות מים, ניקוז, נקודות חשמל, וכו'. השינויים הללו יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים נוספים (שלא לדבר על מס הרכישה ושכ"ט עו"ד שהוא בכלל מייצג את הקבלן). ולהזכירכם שכל זאת בזמן שעל הקרקע מאום עדיין לא נבנה... וישנם אף מקרים שבהם אפילו הקבלן עדיין לא קיבל את כל אישורי הבנייה.

אז מה עושים?

בשנה האחרונה אני מלווה לקוחות שרכשו דירה מקבלן, אבל נפגשו עמי לפגישות ייעוץ עוד לפני החתימה על ההסכם. במסגרת זו הוספנו סעיף במעמד חתימת זכרון הדברים שבו נאמר שכל השינויים בדירה ייעשו בהתאם לתוכניות שיוגשו להם על ידי המעצבת (היינו, אני). התוכניות הללו תהיינה התוכניות לביצוע ועל כל השינויים לא ייגבה תשלום נוסף !!!

בחודשים שלאחר מכן, לכשהוזמנו הלקוחות לנציג/ת הקבלן לביצוע השינויים, הם שמחו וברכו על פגישה מקדימה שהיתה להם עמי. הם חסכו עשרות אלפי שקלים בשינויים, של הזזת נקודות מיזוג, חשמל, מים, קירות ועוד, וגם בתוספות (בעיקר של נקודות חשמל, מים וכו') שנכתבו מראש במעמד חתימת החוזה.

בעשרות אלפי השקלים הללו, שדרגנו את חדרי האמבטיות והמטבח, וגם נשאר עודף לרכישת מכשירי חשמל חדשים למטבח.

אם גם אתם מעוניינים לחסוך כספים וזמן יקר, תזכרו שהוצאה קטנה לפגישה עם מעצב/ת חוסכת לכם הרבה מאד כסף וטרחה בהמשך.

לתאום פגישת ייעוץ: יעל דיימונד 7243 456 - 054

יעל דיימונד, מעצבת פנים ומנהלת פרוייקטים, מתמחה בייעוץ, תכנון ועיצוב בתים פרטיים, דירות יוקרה, משרדים וחנויות.

למידע נוסף, אנא בקרו בדף העסקי של יעל דיימונד בקישור:

כל הפוסטים
פוסטים אחרונים
bottom of page